neljapäev, 6. november 2008

Mind Blowing Trip, Blue Moose & 123 Pleasant Street

Esmasp4eval s6itsin kylla Rowanile, kelle vanematekodu on Morgantownist 2,5 tunni kaugusel. Reis sinna oli... meeldej44v. Kohale j6udes tutvusin perekondliku 6htus88gi k4igus tema lahedate vanemate ja venna Marcusega. J6ime rohelist teed (meiega liitus ka Rowani ema), puhusin vilepilli ning oli erakordselt meeldiv, lausa mindblowing, ning olin kaua yleval. J4rgmisel hommikul l4ks Rowan koos perega Obama poolt h44letama ning mina veetsin aega k88gis teed juues ja erinevaid ruumis leiduvaid toiduaineid maitstes ^_^
Tagasi j6udes olin ikka veel kogu sellest kogemuset v4ga positiivse ja intesiivse m6ju all. Tajusin, kui palju p6nevat, lahedat ja head v6ib kogu maailmas olla ning seda, et Eestis (nagu ka igas teises paigas) on sellest k6igest ainult yks kiht, yks viil. Olin ka natuke kurb, et Ameerikast nii ruttu tagasi pean minema (siin on siiski hea mainida, et tunnen Eestist ja eelk6ige eestlastest ja oma s6pradest juba ysna suurt puudust *smile*). Olin kogu sellest kogemusest nii blown, et veetsin liigse intensiivsuse mahalaadimiseks paar tundi arvutim4nge m4ngides. See m6jus v4ga h4sti, kogu hajutatus ning liigne sisemine eredus kadus ning tundsin soovi olla konstruktiivne. Tihtipeale kasutavad inimesed selliseks mahalaadimiseks alkoholi, mis on oluliselt destruktiivsem kui arvutim4ngud. Soovitan neile, kes alkoholi kasutavad, j4rgmine kord m4nge proovida. Tegelesin kella kaheni intensiivselt oma ingliskeelse jutukoguga (ja selle illustratsioonidega), mida ma siin v4lja tahan anda. Kavatsen selle lihtsalt yhes koopiakeskuses printida ja k8ita, nothing fancy *smile* Well, v6ibolla natuke fancy .)
Muide, kui keegi siinse teksti lugejatest sooviks ka yhte eksemplari mu ingliskeelsete lugudega (ja illustratsioonidega), siis andku lahkesti teada. Raamatu hind tuleb umbes 15 dollarit ja rahvusvahelised saatmiskulud oleksid arvatavasti 5 dollari ringis.

Veetsin aega ka Morgantowni vaadates. Yksikutele kylmadele ja vihmastele p4evadele vaatamata tuleb siin tihti p4ikselisi ja sooje p4evi, vahepeal v6ib isegi vabalt ringi liikuda t-s4rgi v4el. Vaatasin majadel, t4navatel ning kollastel ja punastel puulehtedel olevat p4ikesevalgust . Siin on ilus, s6bralik ja ere (mitte ainult ilm vaid ka elu) ning ma tahan siia tagasi tulla. V6ibolla j4rgmisel suvel? See on hea plaan.

T4na, neljap4eval lugesin oma lugusid Blue Moose kohvikus, ja inimestele tundus v4ga meeldivat. Vahepeal, kui tegelased mikrofone s4ttisid ja inimesed ootama pidid, m4ngisin ka natuke vilepilli ^_^
Igale esinajele (tegu oli creative writing klassi & klubi yritusega) oli reserveeritud ypris v4he aega ning veetsin ylej44nud aega baarilaua 44res istudes ja yhe meeldiva ameeriklase Grace'iga suheldes. Ta on hea ja s6bralik tydruk ning aitas mul 6ppeaasta alguses aineid registreerida. Ta 6pib hispaania keelt ja inglise grammatikat, ootab oma Belgia boyfriendi ja plaanib Euroopasse inglise keelt 6petama minna. Selline ameeriklane. S6in baarilaua 44res 4ra yhe kaneelirulli (millele ohtralt kaneeli juurde lisasin ^_^ ).

Peale Blue Moose'i l4ksin Grace'i ja tema s6branna Emily'ga baari, mille aadress (ja ka nimi) on 123 Pleasant street. J6in kaks klaasi 6lut ja juba ma tajusingi eneses meeldivat suminat (mul oli k6ht natuke tyhi ka). Veetsin natuke aega ylil4rmakat rock/punk4ndi kuulates. See oli k6ige häbelikum hardcore masculine band mida olen n4inud, esinejad sulgesid pea alati silmad, kui publiku poole vaatasid ning ka nende ylej44nud kehakeel viitas sotsiaalsele ebakindlusele *smirk* Tutvusin paari uue inimesega (sh yhe intelligentse Chris'iga) ning jalutasin seej4rel 8isesse raamatukokku ja koju.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kass, ma tahan üht eksemplari ja Helen tõenäoliselt ka. Aga need võib ka Eestis valmis teha, pole mõtet saata.
Mikamaka