teisipäev, 12. august 2008

öö enne lendu - blogimisest, kirjadest ja muust

Homme lõuna paiku asun sõitma, ning peaksin õhtuks (sealse aja järgi ca kella neljaks) New Yorki jõudma. Seejärel 13 tunnine (öine) bussireis Pittsburghi ning sealt Morgantowni, kus asuvad ka meie ühikad. Reisikaaslaseks (vähemal New Yorkini) on Kadri, tore ja asjalik tüdruk, kes läheb WVUsse (kui ma ei eksi) juurat õppima.

Alljärgnevalt mõned mõtted blogimisest ja kirjade saatmisest (arvestades, et nii mina kui mõned mu sõbrad on suures osas blogide mittelugejad). Arvan, et blogid on maailmale palju juurde andnud, neist saab väärtuslikku informatsiooni, ning nende kaudu võib nii mõndagi mõista ka kirjutava inimese sisemaailmast. Samas kujuneb neist tihtipealne virtuaalne... pehmelt öeldes "tualett" (ehk teisisõnu, okseaken, sitakanal vms. x) või muu sarnase funktsiooniga abivahend, mille kaudu inimesed endasse kogunenud prahti maailmasse paiskavad. Selle alla käib siis ka tavalise & vigase informatsiooni paljundamine. Samas on blogid kasulikud ka blogijale endale, võimaldades ennast reflekteerida ning ning fragmente mõtetest arhiveerida.

Mulle meeldiks kõigile headele sõpradele ja pereliikmetele saata ainult isiklikke kirju sellest kuidas mul läheb, kuid see võtab tõepoolest palju aega, ja ma usun, et enamik teist pigem rõõmustab selle üle, et Edvin ei pea ühtedest ja samadest asjadest paljudele inimestele eraldi kirjutama ning tal jääb sellevõrra rohkem aega nende toredate asjade jaoks, millest ta kirjutada saab ^_^

Samuti tahaksin mainida juba praegu, et märkan neid ridu kirjutades blogisse kirjutamise võlusid ning tunnen suurt imetlust ja hämmastust, kogedes ka avastamisrõõmu uuel viisil kirjutamisest *_*

Mul on hea meel, et te olemas olete, ning hea meel, et ka muu siinsega kaasnev (ma ise ja maailm meie ümber) samuti olemas on.

Järgmine postitus tuleb tõenäoliselt 2-7 päeva pärast.
Postitused on ameerika aja järgi, seega on eestis kirjutatud sissekannete aeg vale :)

1 kommentaar:

Heiki ütles ...

jah, ka minu jaoks oli refleksiooni moment blogi juures oluline ja tunnen sellest puudust... võib-olla peakski ühe refleksiooniblogi ka rajama... ainult kes seda loeks?

Tõde, Headust ja Ilu!