reede, 22. august 2008

Reede 6htu *_*

T4nane reede 6htu algas juba eile, sest reedel loenguid pole :)
Eile vaatasin Mountain Lairis (mis on n.8. omamoodi peahoone siin) stand-up comediane, mis oli tore. Ja vaatasin pealt seda, kuidas mu ameerika s6brad (Megan, Haley jt) alustasid sellist m4ngu: iga m4ngija m6lemasse k4tte teibitakse 2 suurt 6llepudelit (ca 1,3 liitrised, arvan. Mingi 40 ounssi pudel vms.) Ja nad ei tohi ennem pissile minna, kui 6llepudelid on tyhjad. Ypris paha m4ng, minu arvates :)

Peatselt l4hen recc centrisse m4gi(seina)ronima ja ujuma. 6htuks kutsusid mu ameerika s6brad
(nad on straightid) mind kohalikku gay-klubisse, sest see pidi tantsimiseks k6ige parem koht
olema. Lahe.

Neljap4eva 88 oli selle p4rast meeldiv, et sain enne magamaminekut pikalt m6tiskleda. Ja vist hommikul enne 4rkamist ka. V4ga tore on niimoodi m64lda, arvan. Kui ma v4ike olin ja vanaemal kylas k4isin, siis ei j44nud ma 6igel ajal magama, vaatasin aknast v4lja, ja m6tlesin igasuguste asjade yle. Hommikul 4rkasin aga liiga vara yles, ja pidin ka vaikselt pikutama ja m6tlema. Ma arvan, et see oli p4ris kasulik :) " vadistas Edvin.

Kommentaare ei ole: