kolmapäev, 20. august 2008

Uni, öö ja hommik. Vana kiskja

T4na n4gin sellist und.

Istusin kuskil toompea pargi kandis, yhe vana puumaja juures pingi peal. Minu l4hedal askeldas mingi vana vene naine, ning seda k6ike vaatas eemalt pealt yks kole ja paks mees. Vabandasin v4ga primitiivses vene keeles ja kysisin, et ega ma neid ei sega vms. Naine asutas ennast minekule, aga kole mees tuli ysna s6braliku, v6i siis v4hemalt neutraalse n4oilmega minu suunas. Kui ta aga minu juurde j6udis, l4igatas ta minu pihta 4mbrit4ie mingit haisvat vedelikku, t64n4oliselt solki, ja vist naeris parastades. Ytlesin oma vigases vene keeles, et mina soovisin talle ju ainult head, ning et miks ta siis mulle paha teeb. Selle peale sai kole mees v4ga vihaseks ja tormas mulle kallale. Jooksin mineme, ning j4litajatega liitusid veel kaks p4tti. L6puks j6udsin koju ja vist p44sesin ka j4litajatest.
J4rgnev osa r44kis sellest, kuidas yks tumedanahaliste suguv6sa oli pea kogu oma raha eest ehitanud yhe majadekompleksi (justnagu v4ikse kommuuni vms), kuid see oli maha p6lenud ja nad olid pea k6ik kaotanud.
Jalutasime isaga kusagil mu kodul4hedases vaikses linnaosas ja r44kisime juttu. Oli p4ris tore olla, aga millegip4rast natuke kurb ka. Mul kukkus yks ameerika kymnesendine maha ja veeres teise juurde. Kui ma need yles korjasin, siis n4gin l4heduses veel tervet hunnikut ameerika kymnesendiseid. Sain aru et see oli uni ja peatselt 4rkasin yles ka.
Oli veel 88 ja varajane hommik. Mulle tuli meelde yks asi, mis mulle muret tekitab, aga mida
ma eriti muuta ei saa. Ma lamasin voodis ja kurvastasin, ja see oli heaks meeldetuletuseks, milline see tunne on. T6usin kella 8-9 paiku yles ja ikka oli veel natuke raske & kahju. Hakkasin m4ngima vilepilli ja nagu olin lootnudki, tulid improviseerimise k4igus pillist ypris huvitavad h44led - ma pole kindel, kas ma olengi selle pilliga varem kurbi lugusid m4ngida suutnud. Samuti tegi see mu tuju paremaks nagu ma olin lootnudki. Seadsin igasuguseid asju korda ja peatselt olin juba all s88klas ja vestlesin s4ravi silmi kolme laheda mehhiklasega (Betti, Norberti ja Elisaga), tuju oli hea.

Tavaliselt ei tahaks ma eriti kurvastamisele t4helepanu juhtida, aga selle siia lisamine oli teadlik valik. Yheks p6hjuseks oli see, et tahtsin meelde tuletada, et pole hea suunata liiga palju oma t4helepanu neile (kurbadele) asjadele, mida pole v6imalik muuta. Maailmas on ysna palju kurba,
ja ma arvan, et eelk6ige on m6tekas tegeleda sellega, mida me muuta saame. Mitte, et kurvastamises midagi halba oleks. Samas muidugi siis on, kui see viib tahtej6u nulli ja annab sellega p6hjust veel suuremaks kurvastamiseks. Ma tahaks kurvastamisest veel kirjutada, aga on tunne, et olen juba niigi liiga palju kirjutanud. Sellest on k6ige parem ikka r44kida, n4iteks sinises hommiku- v6i 88valguses, koos kellegi heaga *smile*

Olen p4ris palju erinevaid jutte m6telnud, aga pole veel yhtegi kirjutanud. Yks lugu oleks heast koerast. Teine (sellest m6tlesin eile) oleks Meie Koopast! Meie koopas on ikka palju kulda, mitte nagu m6nedes teistes. V4ga m6nus on ennast kullahunnikus ringi keerata ja liha syya. Vahepeal keerad ringi, siis j4lle lesid. Siis tuuakse juua. M6nus. Ikkagi meie koobas ju!

*smirk*
ja tae kwon do ja enesekaitse on ka t4itsa toredad. Mulle kulubki jalgade painutamine ja muu flexibility 4ra. Instruktor on selline v4ike (ca minu pikkune) peagu kiilakas mees, kes vanuse poolest kyll vanamees (midagi 45-60 vahel, arvan), aga v4limuse poolest selline '4ge mees'. On teinud igasuguseid asju (kickboxi, maasv6uitlust, jiu-jitsut jne) ja palju reisinud. K6igele lisaks on tal pidevalt selline vana kiskja naeratus v6i muie. Mu vanaisas oli ka natuke sellist verd, ja ma loodan, et mul ka,)

3 kommentaari:

Heiki ütles ...

trenn kõlab päris lahedalt.

mängisime ahtiga täna lõpuks (on oodanud seda riiulil vist kuus aastat) seda mängu: http://www.boardgamegeek.com/game/442

väga mõnus mäng oli.

Heiki ütles ...

kirjuta sellest ka, kas sa sim-i said tööle.

Anonüümne ütles ...

Ma sattusin ka lõpuks peale su esimest sissekannet uuesti su seiklusi lugema :)

Täitsa tore. Kui võimalik on, tee neist kollastest robotvagunitest pilti ja riputa blogisse üles :)

Ahti