teisipäev, 19. august 2008

Looming & oskus hoida/hävitada

Tudub, et hakkan 6ppima j4rgmiseid asju:


Directing,
Playwriting
,
Art of Film
,
Self Defence
,
Mixed Martial Arts
(loodetavasti rohkem maasv6itlust)
Physical conditioning
(kavatsen seda kergelt v6tta .)
Tae Kwon Do
(korea v6itluskunst, milles r6hk jalal88kidel)



Kirjutan siia ka nimekirja kursustest, mida ma alguses kaalusin, kuid erinevatel p6hjustel t6en4oliselt 6ppima ei hakka:



infant development,
adolescent development
advertising and society,
principles of advertising
drawing, figure drawing, advanced drawing
Communication studies- persuasion, Nonverbal Communication
early childhood education,
mentor teacher
society and food, introduction to nutrition
Linguistics (applied & psycholinguistics)
Management - systems analysis
Marketing - consumer behaviour,
Philosophy - problems of philosophy, intro to critical reasoning, symbolic logic
wrestling/physical conditioning, beginning kickbox
ingintegrated makerting & PR
Literature for Children
Sociology ja anthropology - juvenile delinquency

Theatre – stagecraft, playwrighting

Eile toimus yritus Fallfest, mille raames n4idati filme (Hellboy oli liiga lapsik, ja jalutasin pool tundi enne l6ppu minema. Iron man oli tore, aga vaatan selle kunagi hiljem l6puni), laval esinesid mingid rokk(?)b4ndid (mis polnud yldsegi minu maitse), ning lisaks oli avatud ka dancehall, kus m4ngisid ehtsad, paksud tumedanahalised DJ'd! Kujunesin seal v4ikseks staariks, sest tantsijad (kellest 90% olid tumedanahalised) moodustasid minu ymber cheering ringe ja cheerisid. Sellesse konteksti sobis v6itluskunstilaadne (break)tants ka rohkem kui n4iteks Euroopa omasse. Kuna ka muusika oli minu jaoks v4rskendavalt teistsugune (r4pil ja hiphopil oli ehedamat "black street powerit" juures kui euroopas), siis nautisin tantsimist ka rohkem.

K4isin p4rastl6unal "Art of filmis" ja sealne professor l4heb m6nusalt tehnilistesse detailidesse. Sissejuhatava teooriana filmitegemisse ja -kunsti on see v4ga hea loeng. Iga n4dal vaatame yhte vana filmi (kavas on ka "trip to the moon" ja teised klassikad, mida ma kyll n4inud olen, aga hea meelega uuesti vaatan).
P4rastl6unal vestlesin natuke yhe Tartus oleva kaunimustrilise kassiga .) Hea, kui karv ja käpad on samasugused.

M6nikord, kui ma m6tlen yrgsetest, arhailisematest ja primaalsetest(primal) fenomenidest, sarnasustest ja mustritest, j6uan ma abstraktsete tajukujunditeni v4ga sygaval asuvatest r4gastikest, kus k6ige algsemad informatsioonijooned yksteisest ristir4sti l4bi jooksevad. Neid jooni yhe kaupa ette v6ttes on v6imalik yliuduselt ja algeliselt saada ettekujutust mingitest k6ige arhailisematest tunnetest, emotsioonidest v6i suundadest, mis teadvusel, isiksusel (ja miks mitte ka n4iteks eksistentsil v6i maailmal) olla v6i(k)sid. N4iteks: liigutus, liigahtus, suund, iha, isu. Liigitage eelnevat l6iku vastavalt oma avatusele ja m6istmisele *smirk*

Uni:
Vahepeal on m6ned uned erinevatel p6hjustel vahele j44nud. T4nane uni oli sygavalt
inspireeritud batmani filmist the Dark Knight (mida ma k6igile vaadata soovitan). Une
l6puosas vaatasin Ahti ja yhe meie s6brannaga yhte uut b4tmani filmi, mis oli v4ga kurb.
Selle l6pus tappis Joker Batmani 4ra ning unes j4rgnes sellele liigutav stseen, kus mu s6brad
natuke nutsid ja mina neid lohutasin.

P.S
Mul oli tykk aega kiusatus viimase l6igu l6ppu k6ikv6imalikke eriti kawaii ja r66msaid n4gusid teha, aga l6puks otsustasin k4esoleva tekstiga piirduda *smirk*

Kommentaare ei ole: