esmaspäev, 18. august 2008

esmaspäev ja muud kenad asjad

Tere ^_^

Selgus, et ma ei hakka ylikoolis jaapani keelt 6ppima, sest olin registreerinud ennast liiga algelisele kursusele (pealegi tundus 6petamise stiil ka liiga aeglane), ning keerulisemale ymber registreerumine osutus vastu ootusi v6imatuks. Nyyd j44b mul loota vaid oma jaapanlastest s6pradele, kes mulle juba natuke asju on meelde tuletanud. N4iteks "Kandooshita" (h44ldatakse ilma i'ta) t4hendab "im impressed" ;)
Mul on probleeme mitmetele ainetele registreerimisega, kuid loodan, et homme 6htuks on k6ik korras ning l6plik loengukava selgunud.
V6ibolla peaksin hakkama kirjutama, mida ma siin s88n?
Praegu v6iksin kokkuv6tlikult 8elda, et ameerika populaarseim toit on k6ikv6imalikud liha ja saia kombinatsioonid.


Eilne 6htu kujunes j4lle v4ga meeldivalt, sest veetsin aega nii: P4eval jalutasin yhe maja ees r6dul h4ngivate yli6pilaste juurde ja hakkasin nendega r44kima. Nad kutsusid mind kylla, millal vaid mulle sobib.

Edvin ameerika noortel kylas.

6htul l4ksin oma uutele s6pradele kylla. Seal olid Monique, Dellyn, Megan, Haley ja nende koer Stella. Stella oli h4sti m6nus helepruun koer, selline s6bralik, arukas ning lyhikese ja v4ga sileda karvaga. Istusime kolmel diivanil (need olid asetatud ymber v4ikse laua) ning ajasime m6nusasti juttu. Toas m4ngis ka telekas (sealt ketras sarja OC, mida meist keegi ei vaatanud). Nad kysisid mult igasuguseid kysimusi ja olid mu vastustega v4ga rahul. Vahepeal tegin nalja, ja siis oli k6igil tore. Koeraga m4ngisin ka. Neile meeldisid mu joonistused ja jutud ka. Tulevikus l4hen neile j4lle kylla.

Eile p4eval juhtus veel yks tore nali, mida siinkohal edasi pyyan anda. Jalutasin s88klas, otsides m6nda lauda p6nevate inimestega, kelle juurde maha istuda. Jalutasin m88da yhest s88klas t88tavast t4dikesest, kes seina k6rval seisis ja naeratasin ja lehvitasin talle. Hiljem jalutasin temast uuesti m88da, ning ta kysis: "Was it you or your twin brother who just passed me here?"
"You know, actually it was just a deja vu, and i didnt wawe to you either. " laususin usinalt, ja me m6lemad naersime. Kui ma hiljem tagasi jalutasin, ja t4dike kysis, et "Is my mind playing tricks on me again?", siis seletasin lahkesti: " You know, sometimes you can have these reverse deja vu's"
Lahkudes n4gin, kuidas t4dike parajasti sama nalja oma s6brannadele edasi seletas. Need olid yhed lahedad s88klat4did.

P4rast siinse kirjutamist kavatsen v6tta natuke 6htus88ki, minna PRT (personal rapid tranportation - need lahedad robot-vagunid, mis meid ringi s6idutavad) peale ja s6ita loengusse "The art of film". 6htul on mingi tudengiyritus, suur kontsert ja filmide "Hellboy" ja "Iron man" vaatamine.
*purr*

1 kommentaar:

Heiki ütles ...

see, kui viisakad on ameeriklased, seab omad võimalused ja perimeetrid. nimelt on nende endi jaoks see viisakus pikemas plaanis igav. osates sellega natuke mängida (juba see, et sa oled eestist, tõstab su väärtust), jõuad kiirelt sotsiaalseks superstaariks. isegi mina suutsin seda, sinult ootan seega veel enamat ;)