reede, 26. september 2008

esamspäevast neljapäevani 2008, Morgantown

Olen näinud unes lendamist ja pimestavat valgust.
Olen vestelnud liigselt kompromissitute tervishoitöötajatega ja ostnud endale ameerika tervisekindlustuse. Olen olnud mõistev ja lahke. Olen võetud tööle modelliks. Olen käinud jõusaalis, ning tõstnud üha raskemaid kange. Olen ostnud mõnusa matkakübara ja esteetilise sokolaadi. Olen esmaspäeva öösel lugenud 150 lk lavastusi. Olen natuke kurvastanud ja on kahju ka olnud. Olen siinsete sõpradega rääkinud, et peaks ping-pongi mängima. Olen ronimismüüril peagu ülesse välja roninud.
Olen mõelnud, et tahaks kirjutada lavastuse lastest, kes mängivad Kosmoselaeva. Olen ennast hommikul väga hästi tundnud, ning seda tunned ekstaatilisemaks muutnud, juues ära ülisuure topsitäie kohvi. Olen rääkinud internetis kahe väga hea sõbraga, kolmekesi. Olen väsinud ja mul on hea meel, et ma olemas olen.

Kommentaare ei ole: