esmaspäev, 29. september 2008

Valitud salajasi fragmente Edvini maailmast

*Joonistasin 10-käelise, Risttahukalise peaga, suure läikiva ekraansilmaga, kombitsatega, 2-sabalise, 100 meetri kõrguse, musta ja läikiva, surmtõsise, sügavas kuristikus, mägede vahel elava valvuri. Ma nägin teda ja teisi temasuguseid kunagi, umbes 10-15 aastat tagasi unes ja olin seal unes vahepeal ise ka üks neist. Nad on surmtõsised ja head (üksikuid halbu on ka kahjuks).

*Joonistasin kaks kaitserüüdes sõdurit, kes sihivad tulirelvadega ühte kuivetunud, paljast ja pika teravatipulise mütsiga vanameest. Vanamees näitab näpuga ühe sõduri relva suunas, ning selle torust kasvab välja lill.

*Joonistasin ämbliknaise, kellel on kolmest osast koosnev ämbliku alakeha ning alasti inimese ülakeha (alates kõhust). Tal on neli kätt ning ta on kaunis ja juusteta. Alumiste kätega hoiab ta relva, mis on midagi naginata ja hellebardi vahepealset. Ülemises paremas käes on tal vibu ja vasakuga tõmbab ta parajasti selja tagant nooletupest noolt välja. Näol on sünge muie.

*Joonistasin kassitüdruku ja kassipoisi. Nad on mõlemad kavala näoga, üleni paljad, ja seisavad rahulolevalt, üks käsi puusal, eraldi lehekülgedel. Neil on tihe valge karv ja nad on väga armsad.
^__^

*Joonistasin ühe vana, pea üleni palja ja pikkade valgete juustega haldja, kes maadleb enda ümber keerdunud soomusmaoga. Haldjavanamees on parajasti mao kõri kinni pigistamas, ning mao nägu on täpselt tema näo vastas. Nad vaatavad üksteisele otsa ning võimalik, et madu kähistab parajasti oma viimast kiskjakähinat.

*Jalutan tänaval ja näen, et üks purjus ameerika tudeng proovib mööda siledat, kandilist sammast üles ronida. Ta kukub pikali lillepeenrasse ja ma hõikan talle "Hey, take it easy!"
Mispeale tema kõrval olevad sõbrad mulle vastu hüüavad: "Hey friendly hipi!" ^_^

*Läksin kolmel päeval järjest magama väga hilja: kell 4,5 ja 6 hommikul.

*Tantsisin klubis nimega Lazy Lizard. Alguses ei tundnud ma sealt kedagi, aga pärast oli palju tuttavaid.

*Nagu alati, ringlesid peas igasugused mõtted, projektid, võimalikud raamatud, lood, sotsiaalsed praktikad, meemid ja muud fenomenid, mis maailma paremaks (vähem vägivaldsemaks, rohkem mõistvamaks jne) muudaksid, kui keegi neid teeks, propageeriks ja levitaks. "Kuule, aga miks sa seda kõike ise ei tee?"
"Sa ju tead küll, et ma teen nii palju kui saan, hoides seda tasakaalus ome teiste igatsuste, soovide ja tahete realiseerimisega." Teine takistav põhjus on see, et mulle tundub, et mul on on mingi ürgne osa isiksusest, mis pealtnäha ei ühildu sotsiaalse/poliitilise jõu haaramise ja kasvatamisega. Tahaksin häid mõtteid välja pakkuda ja realiseerida küll, aga mitte tegeleda selle võimu kasvatamisega, mis nende realiseerimiseks vaja läheb. Ma mõtlen, et kui ma natuke vanem olen (võibolla nii 40-80 või nii) siis ehk proovin poliitikasüsteemi kaudu ka midagi head teha.

*Vaatasin suurel staadionil ameerika jalgpalli, ning see (väga oluline osa ameerika kultuurist) on suhteliselt kirjeldamatu kogemus. Kirjeldamiseks pakun esimesi pähetulevaid märksõnu: triumph of the will, barokk, orkestrid, pushing the line forward, Preisi armee, I'm a fuck you up, colours flashing, lets go mountaineers!, noise defence, boo, YEAAARGH!!!x10'000, touchdown.

*Tundsin ühte head (ja natuke kurba ka) tunnet. Sõin peale seda ära taldrikutäie sibulat ning jõin teed. Mõtlesin, et peaks oma kodust tööd, näidendit kirjutama hakkama.

*Istusin sööklas ja tegelesin sellega, et kallasin aeglaselt ja põhjlalikult soolatopsist soola kilekotti, milles eelnevalt asusid ühekordne plastmasskahvel, lusikas ja nuga. keerasin kotile sõlme peale, mähkisin selle salvrätti ning panin selle oma seljakotti. See oli arukas tegu.

*Olin mitu korda täpselt õigel ajal õiges kohas. See teeb mulle head meelt, ning annab ju lootust, et maailm on (väga) hea.

*Lugesin ohtralt Wikipediat.

*Mõtlesin ja rääkisin, et peaks Chandra ja tema sõpradega juhuslikult ja harva kohtumise asemel regulaarselt kohtuma ja midagi mängima (näiteks ühte kullakaevandamismängu, mille ühel lahedal sünnipäeval Eestis välja mõtlesin). Yldse peaksin ma siin (veel) rohkem ameeriklastega kohtuma.

*mõtlesin eile, et "kirjutaksin hea meelega pikemalt veel paljudest headest asjadest, abstraktsetest igatsustest, soovidest, lugudest ja olenditest, juhuslikust blogilugejast kes võid olla sina, naerukriipsudest (& silma- ja suunurkadest), ravimtaimedest, sotsiaalgeograafiast ja oma unedest aga kahjuks on kell juba pool kuus hommikul ja ma pean magama minema."

*Seejärel mõtlesin, et "mu toanaaber lubas mind äratada kell 9.45 hommikusöögi ajaks, aga ma kahtlen, kas ma hommikul peale sõbraliku olemise ja unedevaatamise midagi muud teen .)"

*Edvin's Quote of the Day: "If you're good, become strong. If you're powerful, try to become a better person."

2 kommentaari:

Lee ütles ...

Kas Sa ei karda, et need kassid natuke üksildastena end tunnevad kui nad erinevatel lehekülgedel on?;)

Edvin Aedma ütles ...

Kumbagi kassi ymber on terve lõputu maailm ;)