neljapäev, 2. oktoober 2008

Esimene sügispäev

Ilm l4ks ootamatult kylmaks ning tundub, et kylmetasin t4na 88sel natuke. Mu yhika aknad on uskumatult nigelad - yhekordne klaas, metallist (!) aknaraamid ning kui aken sulgeda, j44b akna ning raami vahele kitsas riba, kust kylma 6hku sisse voolab.
Teipisin aknavahed kinni, ning liigutan t4na oma voodi akna juurest eemale.
Tundub, et n4dalavahetusel keskendun paranemisele.

Yleeile n4gin head und. Tegevus toimus t4nap4evases maailmas, paljudes erinevates paikades. Peamiselt kummalistes linades. Yks olulisemaid karaktereid oli seal yks pikka kasvu ja pikkade tumepruunide juustega naine, kes mind mind aitas ja juhendas. Tal olid kummalised v6imed, ning ma polnud kindel, kas ta on v6lur, v6i m6nede v4gevate, kuid abstraktsete, ning tema poolt mitte kontrollitavate j6udude kehastus. Me kohtusime alati juhuslikult ja ootamatult. Tavaliselt ytles v6i tegi ta siis midagi, ning see m6jutas olulisi osi mu reaalsusest. N4iteks v6isin selle tulemusena r4nnata ajas (aga mitte nii nagu ise tahtsin, vaid mul tekkis lihtsalt hiljem valik midagi teha v6i mitte teha) v6i sattuda m6nda teise linna. M6nikord aga sain ma lihtsalt midagi olulist teada, ning meie kohtumine m6jutas rohkem naist. Oli kahju, et n4gime alati nii v4he, arvestades, et ta nii hea oli. Olen sellist hea, kuid distantseeritud/minust eraldatud aitaja arhetyypi ka mitmetes teistes unedes n4inud.

Kuna tunnen ennast kylmetunult, n6rgalt ja v4sinult, siis ei tule igasugesed vaimustavad ja meeldivad n4dala syndmused/m6tted nii kergesti meelde kui tavaliselt. N4iteks m6tlesin, et oskaksin kirjutada, kuidas tunneb ennast draakon, kes on vangi pandud ja kellelt on teravad hambad ja kyyned v4lja t6mmatud. Tal oleks v4ga valus ja ta kurvastaks, et nii oluline osa tema minast on nyyd alatiseks kadunud.

*smirk* tegelikult ma tahtsin hoopis yhte inspireerivat/r66mustavat asja kirjutada, aga kuidas ma seda nyyd teen, kui yks l6ik teksti tagapool asub kurb draakon. Seet6ttu kasvavad draakonile uue hambad, isegi tugevamad kui enne, ning ta asub vangist salaja k4iku vabadusse kaevama.e. Ta kaevab ja kaevab tykk aega nign l6puks pistab pea mullast v4lja ja t6useb lendu. Ta lendab kaugele ja r66mustab 6hus olles, et lendab juba metsade, m4gede ja maade kohal, kuhu j6udmiseks kuluks inimestel aastaid.

Korras :)
Ja kui keegi peaks muretsema, et esimene tekstil6ik on veel alles, siis ytleks draakon et, nojah, aga see on ju ainult minevikupilt, ja see pole ju yldse nii kurb kui arvestada, et me teame , milline tore asi sellele j4rgneb. Pealegi, praegu, nyyd kus ma seda meenutan, lesin ma ju siin m6nusasti koos teiste draakonitega m4tipus ja mul on hea olla ;)

Niisiis, nyyd hea m6te, mida ma enne kirjutada tahtsin. Joonistasin just oma joonistusploki t4is ja m6tlesin, et oleks lahe teha selline v4ike m4ng, kus siinsed blogilugejad kommenteeriksid siinset postitust, pakkudes v4lja erinevaid pilte , mida nad tahavad, et ma joonistaksin ja ma proovin seda teha (mida rohkem ideid ja t4psemad kirjeldused, seda parem). Kui m6ni pilt h4sti v4lja tuleb, siis sk4nnin & postitan selle siia ka .)

5 kommentaari:

Edvin Aedma ütles ...

Kas võib mitu erinevat pildikirjeldust ka välja pakkuda, ja kas nii ka võib, et ma ise kysin endalt kysimuse ja ise vastan ka, ja näen samal ajal välja nagu seanäoga loom?

Edvin Aedma ütles ...

Be my guest ;)

Lee ütles ...

Kule, aga joonista mulle õige üks Reisikass.


PS. Minuteada peaks tal potisinine kohver olema.


:)

Reelika Sirkel ütles ...

Siia pole keegi aastaid kirjutanud ja nüüd siia kirjutades on päris eriline tunne.
Mida saküll võiks joonistada, kui peaksid veel nii hilja seda lugema ... hmmm mida küll ...
Midagi mõnest oma unenäost on mu esimene mõte, kuid miks mitte tuua välja ka teise mõtte, kui ma vaid saaksin selle oma peast kinni püüda...peas vasardab mõte - rebaseneiu, mis iganes su silme ette ilmub kuuldes seda sõna.

Unknown ütles ...

bandar online sabong ayam s128 terbaik