laupäev, 29. november 2008

Thanksgiving, robotid & Kaitlynni õdede pesa

Nägin unes, et Priit Kruus oli jälle ühe laheda projekti käima pannud ja sellesse kõik oma vahendid investeerinud. Tegu oli firmaga, mis tootis suuri roboteid, mechasid jm masinaid, mida sai juhtida nende sees olles (robotid olid peamiselt mõeldud ehitusel või politseimissioonidel kasutamiseks). Mina olin ühe suure oranzi või kollase roboti juht, ning teiste juhtide hulgas olid ka Indrek ja Jorgen :D Oluliseks episoodiks unes oli demonstratsiooni organiseerimine Tallinnas, vabaduse väljakul Jaani kiriku ees. Vahetult enne demonstratsiooni tekkis aga igasuguseid probleeme. Näiteks tuli välja, et üks programmeerija, kes oli pärit Põhja Koreast (!) plaanib tõenäoliselt tööstuslikku sabotaazi ning tuleb projektist eemaldada. Lisaks avastasin pool tundi enne demonstratsiooni algust, et mul pole roboti sees olemiseks sobivaid oranze ja kollaseid riideid ning asun hoopis kuskil Kristiine Keskuse kandis, mitte kesklinnas. Helistasin isale ning õnneks sai ta mind autoga kohale viia.
Demo läks üldiselt hästi, kuigi avastasime selle käigus robotitel mitmeid defekte. Näiteks olid mõnedel puudu randmetoetused või muud detailid. Tõstsin suuri betoonplokke, hüppasin robotiga ühe jala peal ning pidasin ka väikse loengu nende kasutamisest. Kõik oli suures osas improvisatsioon, sest selgus, et demo kava polnud eelnevalt Priiduga kokku lepitud. Jorgen elas ka Tallinnas kusagil mu maja lähedal ning viis mind koos Indrekuga autos tagasi koju :) Selline uni oli.

Ülevaade Möödunud nädalast:
Reedel algas nädala pikkune thanxgiving vaheaeg, kus kõik õpilased peavad ühikatest välja kolima (või siis palju raha maksma, et seal elada), Mina plaanisin nädala veeta Kaitlynni ja Chris Kryaninkoga. Chris pidi mulle millalgi 7pm paiku (just siis, kui ühikast oma kohvri ja seljakotiga väljun) helistama, kuid tal läks kauem aega. Jalutasin tühjadel tänavatel, oli külm, pime ja tuuline. Veetsin umbes pool tundi ühikalähedases kohas nimega "Nick's Canteen" (seal oli ka neoonsilt Subs & Gyros, mis viitas kohalikele hamburgeritüüpidele). Paik oli juba suletud, aga mul lubati ennast soojendada, ning omanik pakkus mulle ka tasuta jooki (mida ma s6bralikult vastu ei võtnud, sest kõht oli täis).

Läksin uuesti uitama, kuni jõudsin International House ühikani. Sealsed elanikud olid teinud midagi välisukse lukuga ning muutnud paiga mingiks välisüliõpilaste thanxgiving turvakoduks. Teistest yhikatest väljaajamine oli olnud väga korrektne ja resoluutne ning ma loodan, et neil seal pärast pahandust ei tekkinud. Paar tundi hiljem olin juba Chris'i juures.
Järgmised kolm päeva veetsin surmlõõgastaval rezhiimil Kaitlynni korteris. Vaatasin filme, olin internetis, jõin väikses koguses alkoholi ja sõin isetehtud kaneelirulle. Lisaks vestlesin pikalt Kaitlynniga tema elukäigust ning väga lahedast kaaslasest Jasonist (kes tundub väga intelligentne, ning on praegu kusagil sõjaväebaasis Jaapanis).
Suure osa järgnevast nädalast veetsin Kaitlynni vanematekodus. See oli kahekorruseline hele puumaja, umbes tunnipikkuse autosõidu kaugusel Morgantownist. Sealsed asukad olid: Kaitlynni elunautlejast (and with attitude) ema, Emily, Victoria & Morgan (Kaitlynni kolm väikest õde), must kass ja kolm musta kassipoega, valge koer nimega Angel ja lisaks üks must pisike bulldog.
Kogu majas oli selline mõnus pesa õhkkond. Ameerikas on majades pea kõik põrandad kaetud vaibalaadse kattega, ning tihti jalutatakse selle peal välisjalanõudes. Kõik pinnad (lauad, riiulid, trepid, põrandad) olid kaetud mänguasjade, lasteriiete, paberite, nõude ja kõikvõimaliku prügiga. Ma ei mõista seda sugugi hukka - olen kindel, et kõigil lastel on seetõttu väga hea immuunsüsteem ja majas oli hubane olla. Kaitlynn ütles, et ta ei jää pea kunagi haigeks.
Veetsin aega peamiselt lastega mängides, Kaitlynniga vesteldes ja filme vaadates (Flash Gordon, the Happening, Aliens 3). Kohtusin Kaitlynni sõbra Cammyga, jõime rohelist teed & tegime üksteise üle nalja. Samuti kohtusin Jasoni perekonnaga, kelle isa on eriti konservatiivsete vaadetega usklik. Kaitlynn hoiatas mind pikalt ja põhjalikult aga meil ei tekkinud mingeid probleeme. Mängisin tervele nende perega mängu SCRABBLE (edukus sõltub mängija spellimisoskusest ja sõnavarast) ning võitsin kõiki pika puuga xD
Ühe päeva veetsin ka Chris Kryaninko vanemate juures. See oli väga religioosne pere, seintel rippusid maalid heroilistest ristidest keset kaunist loodust ja jeesuse näopildid. Maja oli suur ja puhas ning seal polnud eriti huvitav. Kõige rohkem meeldis mulle nende kõrgekvaliteetne vannituba ja dussh. Täna jõudsin tagasi ühikasse.
Olen Ameerikas veel 18 päeva.

Kommentaare ei ole: